• smartcalling-newbusiness
  • onderscheidend
  • visie-smartcalling
  • afbeelding3

knop-smartcalling1

knop-intrasales2

knop-intratrade2

Tevredenheidsonderzoek

Wanneer zijn uw klanten tevreden over een dienstverlening? Bij behaalde kwaliteit nemen tevreden klanten eerder producten af en is tevens uw ambassadeur. Hoe weet u of uw klanten tevreden zijn?

klanttevredenheid smartcallingKlanttevredenheid is vast te stellen door middel van verschillende typen onderzoek. SmartCalling stelt aan de hand van uw vraagstelling het voor u geschikte tevredenheidsonderzoek vast. De resultaten uit het tevredenheidsonderzoek vergroten uw klantenkennis waarop u producten en diensten kunt verbeteren, bijstellen op kwaliteit en omzet vergroten zonder dat dit meer tijd en geld kost.

U kunt gebruik maken van ons SMARTpakket, een proefpakket met de volgende inhoud:
lees meer

Heeft u nog vragen, wilt u nadere informatie?

Veel antwoorden op uw vragen beantwoorden wij liever persoonlijk. Wij kunnen u bellen voor een afspraak.

Klik dan hier  info

Belt u liever zelf? Dat kan natuurlijk ook:

T:  0182 600 563
M: 06 400 311 77

 twitterlinkedin

Edit