• smartcalling-newbusiness
  • onderscheidend
  • visie-smartcalling
  • afbeelding3

knop-smartcalling1

knop-intrasales2

knop-intratrade2

Onze mensen: Een betrouwbaar team met meerjarige ervaring in het ondersteunen van proposities, marketingcampagnes en informatievoorzieningen op ieder gewenst niveau in de b2b industrie- en bouwsector.

Onze projectbenadering: Teams met een gevoel voor projectmatige aanpak: snel en efficiënt implementeren van uw projecten. Het projectteam beschikt over specialisme voor het benaderen van diverse disciplines zoals: Inkoop, Technischedienst, Balieverkoop, Directies, Customer Service en Marketing.

Proefproject SmartCalling

Het vinden van de juiste klanten voor uw onderneming is cruciaal, maar naar welke klanten bent u op zoek en hoe kunt u deze klanten vinden en binden? Hebt u hier wel voldoende tijd voor? Hoe pakt u een efficiënte acquisitie aan en welke strategie past bij uw onderneming? U levert goede producten en uitstekende diensten. Maar hoe vertaalt u dit in het vinden van nieuwe klanten?

De formule van SMARTcalling sluit naadloos aan: op uw diensten, op uw onderneming en op uw vragen. Als u werkzaam bent in de Industrie of toelevering in de bouw. Een juiste combinatie van informatie en adviezen die u helpt betere marketing- en salesbeslissingen te nemen. Wij weten wat u zoekt en hoe wij dit op onze SMARTwijze voor u kunnen aanpakken.

U kunt gebruik maken van ons SMARTpakket, een proefpakket met de volgende inhoud:

  • Wij starten met u de pioniersfase waarin wij – in goed overleg met u – de juiste aanpak volgens de SMARTcalling methode bepalen;
  • In de navolgende proefperiode van circa 3 maanden start een actieve acquisitie tegen een aantrekkelijk tarief met een laag risico voor uw onderneming;
  • SMARTcalling garandeert resultaat en een vrijblijvend advies voor een vervolgperiode van 3, 6 of 12 maanden.

Hieronder vind u de checklist die wij gebruiken bij de eerste intake:

Commercieel

  • Wat is de historie van uw onderneming, hoeveel mensen werken er, vestigingen etc.?
  • Welke producten/diensten levert u?
  • Wat zijn de Unique Selling Points van uw onderneming?
  • Wie is uw doelgroep en wat zijn de kenmerken?
  • Met welke problemen kan deze doelgroep te kampen hebben en welke oplossing heeft u hiervoor?
  • Welke concurrenten zijn er en kent u de (positieve) verschillen met deze concurrenten?
  • Waarom zou een potentiele klant voor u moeten kiezen?
  • Welke 10 vragen worden het meeste gesteld door prospects en wat zijn uw (commerciële) antwoorden daarop?
  • Hoe verloopt een verkoopgesprek tussen prospect en uw account manager?

Organisatorisch

  • Wanneer mogen afspraken gemaakt worden?
  • Wie gaat naar de afspraken toe en wat is zijn/haar achtergrond?
  • Hoe verloopt een verkoopgesprek tussen prospect en uw account manager?
  • Wie verstuurt informatie op verzoek; hoe ziet uw informatie eruit?
  • Wie belt deze informatie na?
  • Wie verstuurt de afspraakbevestigingen?
  • Wie is uw contactpersoon voor administratieve zaken?

 

 

Producten en diensten

Acht slimme diensten
om binnen handbereik uw (potentiele) klanten te benaderen.

+ Beursleads

Of bij een architect, machinefabriek, een uitzendbureau of loodgietersbedrijf: overal is een telefonische marktbenadering voorwaarde voor uw succes.


BeursleadsWilt u leads nabellen in vervolg op uw beursbezoeken? Heeft u daar wel voldoende tijd voor en hoe wilt u dit uitvoeren? Smartcalling verzorgt het opvolgen van uw mailingen of het in kaart brengen van nieuwe afzetmarkten. 

  • afspraken maken
  • agenda planning

+ Social Media

Ook kan Smartcalling u ondersteunen bij digitale PR campagnes in de wereld van de social media.


social media_SmartCallingWij ontwikkelen voor u een specifiek ontwikkelde marketing campagne met online PR met als doel het verhogen van bewustzijn van beslissingnemers. Smartcalling beschikt over de nodige tools & expertise om de digitale dialoog met uw stakeholders op te starten en te onderhouden.

Zoeken – boeien – binden van uw klanten!

+ Tevredenheidsonderzoek

Wanneer zijn uw klanten tevreden over een dienstverlening? Bij behaalde kwaliteit nemen tevreden klanten eerder producten af en is tevens uw ambassadeur. Hoe weet u of uw klanten tevreden zijn?


klanttevredenheid smartcallingKlanttevredenheid is vast te stellen door middel van verschillende typen onderzoek. SmartCalling stelt aan de hand van uw vraagstelling het voor u geschikte tevredenheidsonderzoek vast. De resultaten uit het tevredenheidsonderzoek vergroten uw klantenkennis waarop u producten en diensten kunt verbeteren, bijstellen op kwaliteit en omzet vergroten zonder dat dit meer tijd en geld kost.

+ Campagne

Wat is uw imago en hoe kunt u dit positief beïnvloeden? Wilt u uw bedrijf op een aantrekkelijke manier inzetten met een klant-evenement of een gratis dienst? SmartCalling ondersteunt deze acties met een slimme PR-marketing benadering voor zowel de interne als de externe klant.


KoersbepalenSmartcalling kan iedere gewenste marketingcampagne volledig flexibel ondersteunen: opzetten – uitvoeren – meten – optimaliseren - evalueren.

  • Product introductie
  • Cold call
  • Prospects
  • Geografische planning
  • Accountmanagers
  • Slim plannen
  • Time Cost Saving

+ CRM

Staat u voor de keuze een CRM systeem aan te schaffen of u bent al in het bezit van een CRM?


CRM-controleren adressenIn ieder geval wilt u de gegevens van u klanten zo goed mogelijk up-to-date houden. En wilt u een nieuwsbrief per mail versturen? Met ons programma versturen wij volledig geautomatiseerd uw mailingen naar de goede klant op het goede moment.

+ Lead-Generation

Voor een gedegen lead-generation voert SmartCalling en met u specifiek vastgesteld belscript uit.


LeadgenerationWij zijn ervan overtuigd dat een belscript meer is dan een paar standaardzinnen in een vaste volgorde. Een onderzoek via een telefoongesprek vereist de nodige voorbereiding en uitvoering. Tevens is het luisteren en een vervolg(re)actie belangrijk om de interesse van de (potentiele) klant te wekken en te komen tot een afspraak.

+ Marktonderzoek

Voor een gedegen marktonderzoek werkt SmartSalling met u een specifiek belscript uit.


MarktonderzoekWij zijn ervan overtuigd dat een belscript meer is dan een paar standaardzinnen in een vaste volgorde. Een onderzoek via een telefoongesprek vereist de nodige voorbereiding en uitvoering. Tevens is het luisteren en een vervolg(re)actie belangrijk om de interesse van de (potentiele) klant te wekken en te komen tot een afspraak.

Heeft u nog vragen, wilt u nadere informatie?

Veel antwoorden op uw vragen beantwoorden wij liever persoonlijk. Wij kunnen u bellen voor een afspraak.

Klik dan hier  info

Belt u liever zelf? Dat kan natuurlijk ook:

T:  0182 600 563
M: 06 400 311 77

 twitterlinkedin

Edit